Mondelēz International je razvio tehnologiju koja bi mogla dovesti do toga da se neke od njegovih legendarnih marki čokolade proizvode s do 75% manje šećera i masti.
Istraživači i znanstvenici FMCG diva razvili su novu tehnologiju koja će nadjeve kao što su karamela, nugat, med i marshmallow zamijeniti alternativama bez ugrožavanja teksture ili okusa.
Ovo je uzbudljiv korak na našem kontinuiranom putu inovacija kako bismo našim potrošačima pružili više izbora kada je u pitanju uživanje u njihovoj poslastici. Znamo da potrošači nisu voljni pristati na kompromise oko okusa ili teksture, osobito kada je riječ o Cadburyjevim proizvodima, stoga naporno radimo na pronalaženju načina na koje ovu tehnologiju možemo primijeniti na nove proizvode, kao i stvoriti alternativne verzije izvrsnog okusa naših najomiljenijih čokoladica i keksa, rekao je Adam Harris, glavni znanstvenik u Mondelēz Internationalu.
Naše strategije i inicijative portfelja proizvoda u Mondelēz Internationalu podržava snažan tim nutricionista koji rade u partnerstvu s našim znanstvenicima i programerima kako bi našim potrošačima pružili mogućnosti izbora. Stvaranje poslastica bez visokog ujela šećera i soli zahtijevalo je godine pažljivog razvoja i ponosni smo što možemo predstaviti novu tehnologiju koja će nam pomoći da stvorimo slatkiše u kojima naši potrošači mogu uživati na pažljiviji i zdraviji način, rekao je voditelj strategije prehrane i komunikacija Mondelēz Internationala. Europa, Rimi Obra-Ratwatte.
Ova nova tehnologija omogućuje tvrtki proizvodnju alternativnih verzija legendarnih čokoladica bez HFSS-a, uključujući Crunchie, Double Decker, Fudge i Fry's Turkish Delight s do 75% manje šećera i masnoće i nižim kalorijskim sadržajem.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Mondelēz