Najveći trgovački lanac u Bugarskoj od ovog tjedna ima svoj kanal u mobilnoj aplikaciji Viber.
Zahvaljujući tome, kupci tvrtke moći će primati i pregledavati aktualnu tjednu brošuru putem svog telefona, odnosno putem Viber aplikacije.
Unutar kanala trgovca potrošači će također moći svakodnevno primati obavijesti o aktualnim akcijama, a planira se i uvođenje chatbota koji će moći komunicirati s kupcima, objavili su iz tvrtke.
Istraživanje koje je provela tvrtka pokazalo je da 94% korisnika pametnih telefona u Bugarskoj ima Viber, što ga čini vodećom aplikacijom za pozivanje u zemlji. Prema podacima tvrtke, Bugari su preko nje prošle godine slali više od 400 poruka u sekundi i imali ukupno 50 milijuna sati razgovora.
Prisutnost lanca na društvenoj mreži Viber čini ga pionirom među trgovcima u našoj zemlji te ga dovodi korak bliže ciljevima održivog razvoja i digitalizacije tvrtke, stoji u priopćenju.
Izvor/Foto: INB2B Media