U narednim godinama Aldi će uložiti 35 milijuna eura u otvaranje novih trgovina u glavnom gradu Belgije.
Kako bi dodatno povećao svoju prisutnost u regiji Bruxelles, Aldi će graditi trgovine "po mjeri" Bruxellesa, uvodeći novi format - kompaktne trgovine.
Aldi trgovina trenutno ima prosječnu površinu od oko 1.050 četvornih metara. U velikom gradu kao što je Bruxelles sve je teže pronaći takve maloprodajne prostore. Kako bi raspon poslovnih mogućnosti bio što veći, Aldi će otvarati kompaktne trgovine tamo gdje je to potrebno.
Riječ je o barovima koji su izgrađeni na puno manjem prostoru, često zauzimaju svega oko 600 do 800 četvornih metara. Kao rezultat toga, Aldi se može lako proširiti u većim gradovima kao što je Bruxelles.
Međutim, neće sve buduće Aldijeve trgovine biti kompaktne, naglašava tvrtka.
S kompaktnim trgovinama možemo se prilagoditi mnogo manjim prodajnim mjestima i još učinkovitije koristiti raspoloživi prostor tako što ćemo, na primjer, podijeliti skladište na dvije etaže ili promijeniti širinu naših prodajnih prolaza i kolica za kupnju, rekao je Geert De Roy, viši menadžer za širenje mreže Aldi u Belgiji.
Iz tvrtke dodaju da će kupci u novom formatu prodavaonice moći pronaći isti, stalni asortiman trgovca.
Izvor/Foto: Aldi