Kineski sektor robe široke potrošnje ostao je otporan unatoč poremećajima u opskrbnom lancu i pritisku na gospodarstvo uzrokovanom pandemijom koronavirusa, pokazalo je izvješće koje su zajednički objavili Bain & Company i Kantar Worldpanel, izvijestila je China Media Group (CMG).
Sektor je porastao za 3,6 posto na godišnjoj razini tijekom prva tri kvartala ove godine, navedeno je u izvješću.
Izvješće je analiziralo 26 ključnih kategorija koje obuhvaćaju četiri najveća FMCG sektora: pakirana hrana, piće, osobna njega i kućna njega.
Sektori pakirane hrane i kućne njege zabilježili su najveći rast tijekom promatranog razdoblja zbog gomilanja zaliha izazvanog pandemijom i povećane brige za zdravlje i higijenu.
Kako je navedeno, više od polovice ukupnog međugodišnjeg rasta robe široke potrošnje u prva tri kvartala 2022. može se pripisati pakiranoj hrani.
Što se tiče maloprodaje, e-trgovina je rasla sličnim tempom kao i cjelokupno FMCG tržište, dok su manji formati izvanmrežnih trgovina i online-offline (O2O) trgovina teško pogođeni, navodi se u izvješću.
Vrijednost online-offline trgovine bila je 17% viša u trećem tromjesečju nego prošle godine, budući da su se potrošači opskrbljivali i kupovali osnovne potrepštine.
Kao što je izvješće pokazalo, veliki promet zabilježile su i trgovine mješovitom robom.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Pixabay