Carrefour je u svojoj trgovini Arkadia u Varšavi lansirao stroj za dopunu privatnih marki, navodi se u priopćenju za javnost.
Kupci mogu koristiti vlastitu bocu ili je mogu kupiti u trgovini i odabrati proizvod na automatu. Automat omogućuje korisnicima da napune koliko žele, zalijepe naljepnicu s vage i plate proizvod na blagajni.
Trenutačno trgovac nudi osam proizvoda, uključujući sapun za ruke i niz tekućih proizvoda za čišćenje kuhinje, posuđa, stakla, ploča i drva, namještaja, kupaonice i višenamjenske tekućine.
Proizvodi privatnih robnih marki na postajama za ponovno punjenje omogućuju kupcima uštedu do 50% pri kupnji u usporedbi s proizvodima robne marke u tradicionalnom pakiranju.
Uvođenje strojeva za punjenje dio je dugoročne strategije održivog razvoja Carrefour Polska. Primjećujemo da su Poljaci sve spremniji koristiti rješenja u duhu zero waste, pa planiramo dosljedno razvijati projekt punionica u našim trgovinama, proširujući ga daljnjim asortimanom, uključujući i hranu. Već imamo u planu još dvije takve postaje, rekao je Sylwester Mroczek, voditelj prodajnih formata i koncepata u Carrefour Poljska.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour