Tvrtka Kellogg kaže da je postala prva prehrambena tvrtka u SAD-u koja ima NaviLens na ambalaži, pomažući osobama oštećena vida da obavljaju svakodnevne zadatke, uključujući kupovinu.
NaviLens tehnologija koristit će se na pakiranju Corn Flakes, Special K, Rice Krispies i Crispix.
Prednja i bočna strana kutija žitarica sada će imati optički pametni kod koji se može otvoriti pomoću aplikacija NaviLens i NaviLens Go, koje potrošačima omogućuju lociranje kutija s udaljenosti od nekoliko metara, čuju njihova imena, veličine pakiranja i informacije o nutritivnoj vrijednosti, na do 36 jezika.
U središtu Kelloggove ESG strategije 'Better Days Promise' je promicanje održivog i ravnopravnog pristupa hrani. Trudimo se razmišljati izvan okvira kako bismo osigurali da naši proizvodi budu dostupni što većem broju ljudi. Zahvaljujući napornom radu naših međufunkcionalnih timova, u mogućnosti smo prilagoditi i iskoristiti ovu tehnologiju kako bismo osigurali da ispunimo svoju svrhu – stvoriti mjesto za stolom za sve, rekla je Charisse Hughes, direktorica analitike za Kellogg.
Osim pakiranja žitarica, Kellogg kaže da se obvezao ugraditi kodove u sve korporativne objekte u SAD-u do kraja 2023. kako bi stranice bile pristupačnije i lakše za navigaciju za slijepe i slabovidne zaposlenike.
Izvor: INB2B Media
Foto: NaviLens