Nakon uspješne implementacije u drugim zemljama, Lidl je sada predstavio svoje 'rette mich' vrećice diljem Švicarske u pokušaju borbe protiv bacanja hrane.
Ove su vrećice ranije predstavljene u Njemačkoj, kada je tvrtka izjavila da ima za cilj smanjiti bacanje hrane i organski otpad za 30% do 2025. godine.
S holističkim konceptom 'Save Me' i 'Saviour Bag', želimo raditi zajedno s našim kupcima na konkretnom spašavanju hrane. Osobito kod voća i povrća vrlo brzo može doći do gubitaka koje smanjujemo ponudom nesavršenih proizvoda po izrazito sniženim cijenama. Hrani je mjesto na tanjuru, a ne u kanti za smeće, rekao je tom prilikom Christian Härtnagel, predsjednik Uprave njemačkog Lidla.
U torbi za spašavanje, teškoj do pet kilograma, nalaze se razne vrste voća i povrća, među ostalim i artikli s oštećenom ambalažom.
Osim toga, tu su i vrećice za spašavanje pekarskih proizvoda, koje sadrže nekoliko vrsta peciva.
Tvrtka je također uvela oznake "Often Good Beyond" na raznim proizvodima poput vrhnja ili soka od naranče, kako bi podsjetila potrošače da je hrana često još uvijek jestiva čak i nakon isteka roka upotrebe.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Lidl