DR OETKER STUDENI
KERMAN

TRENDOVI 2023: Godina promjena i rasta u FMCG industriji

Mišljenja i komentari

inFocus

27.02.2023

O trendovima koji nas očekuju  u FMCG sektoru u 2023. godini ukratko nam je opisao Adeel Ansari, Voditelj Globalne MarTech implementacije u Henkelu, iz Njemačke.

Adeel Ansari, Head of Global MarTech Implementation, Henkel

 

Očekuje se da će industrija robe široke potrošnje (FMCG) doživjeti neke velike promjene u 2023. Prema mom mišljenju, glavni trendovi koji će vjerojatno oblikovati industriju ove godine su sljedeći:

Povećani fokus na održivost: Potrošači nastavljaju biti ekološki svjesniji, kao i posljednjih nekoliko godina, i zahtijevaju proizvode koji su održivi i ekološki prihvatljivi. Od robnih marki očekuje se da odgovore smanjenjem svog ugljičnog otiska, korištenjem obnovljivih materijala i minimiziranjem otpada.

Rast internetske maloprodaje: Internetska kupnja postala je popularnija nego ikad, ne samo zbog korone, već i općeg pomaka prema praktičnosti kupnje od kuće, a očekuje se da će se taj trend nastaviti i 2023. Brendovi će se morati usredotočiti na digitalni marketing i e-trgovine za dopiranje do kupaca i izgradnju odnosa s njima.

Personalizacija i prilagodba: Potrošači traže proizvode koji su prilagođeni njihovim specifičnim potrebama i preferencijama. Od brendova se očekuje da ponude više prilagođenih proizvoda i usluga, kao što su personalizirani planovi prehrane i prilagođene navike za njegu kože.

Zdravlje i dobrobit: Očekuje se da će se fokus na zdravlje i dobrobit nastaviti u 2023., a potrošači će tražiti proizvode koji su prirodni, organski i bez štetnih kemikalija. Brendovi će se morati prilagoditi ovom trendu nudeći zdravije proizvode i promičući zdrav način života.

Inovacije u pakiranju: Od robnih se marki očekuje da se usredotoče na inovativna rješenja: pakiranja koja su održiva, prikladna za isporuku i skladištenje te jednostavna za korištenje. To može uključivati biorazgradivo pakiranje, pakiranje koje se može reciklirati i „pametno“ pakiranje koje pruža informacije o proizvodu i olakšava skladištenje.

Zaključno, očekuje se da će 2023. biti godina promjena i rasta u FMCG industriji. Brendovi će se morati prilagoditi promjenjivim potrebama i preferencijama potrošača nudeći održive, zdrave i personalizirane proizvode.