Vlasnici pasa i mačaka na hranu troše više nego vlasnici ostalih vrsta kućnih ljubimaca.
Autorica: Martina Soršak Susović, Senior Project Manager, Hendal
Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.
Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Imate li kućnog ljubimca?
2. Kojeg kućnog ljubimca imate?
3. Gdje kupujete hranu za kućne ljubimce?
4. Koliko mjesečno potrošite pri kupnji hrane za kućne ljubimce?
Kućnog ljubimca ima 62% ispitanika. Među kućnim ljubimcima najpopularniji su psi (61,7%) i mačke (60,4%). Manje od 10% ima nekog drugog ljubimca, i to najviše ribice (9,9%) te ptice (4,5%). Druge vrste kućnih ljubimaca ima mali broj ispitanika.
Najveći udio vlasnika kućnih ljubimaca njihovu hranu kupuje u trgovinama mješovitom robom (48,0%). 29,5% ih kupuje u trgovinama specijaliziranima za kućne ljubimce, daljnjih 10,8% hranu kupuje online, dok 7% ih kupuje u drogeriji.
Najveći udio, njih 21,7% na hranu za kućne ljubimce troši 21 – 30€, dok ukupno 69% na hranu troši do 50€. Vlasnici pasa i mačaka na hranu troše više nego vlasnici ostalih vrsta kućnih ljubimaca.