Kategorija dentalne higijene obuhvaća četkice za zube, zubne paste i vodicu za ispiranje usta. Analizom nisu obuhvaćeni proizvodi za njegu zubnih proteza i konci za zube.
Autorica: Zorana Krajinović, Client Manager
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022. godine, kategorija dentalne higijene zabilježila je rast vrijednosne prodaje i ostala je gotovo na istoj razini količinske prodaje kao i prethodne godine. U strukturi vrijednosne prodaje 62% pripada zubnim pastama, 30% vrijednosnog udjela nose četkice za zube, dok vodice za ispiranje usta nose 8%.
Drogerije zajedno s hipermarketima i supermarketima (moderni formati trgovine) nose 92% ukupne vrijednosne prodaje dentalne higijene, dok tradicionalni formati trgovina sudjeluju s 8% vrijednosnog tržišnog udjela u ukupnom prometu skupine.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2022. godine, vodeća tri proizvođača nose 55% ukupne vrijednosne prodaje skupine kategorija dentalne higijene, a abecednim redom oni su: Colgate Palmolive, Curaden i Haleon.