Aldi će u sljedeće dvije godine uložiti 1,4 milijarde funti kako bi proširio svoje poslovanje diljem Ujedinjenog Kraljevstva.
To dolazi nakon što je njemački diskont izvijestio da je njegova operativna dobit skočila za 196% na 178,7 milijuna funti u 12 mjeseci do prosinca 2022., u odnosu na 60,2 milijuna funti godinu prije.
Prodaja u tom razdoblju dosegla je 33-godišnji maksimum, porasla je za 14% na 15,5 milijardi funti, zahvaljujući "novoj generaciji pametnih kupaca koji okreću leđa tradicionalnim supermarketima s punim cijenama".
Trgovac mješovitom robom, koji upravlja s više od 1000 britanskih trgovina, rekao je da planira otvoriti 18 novih lokacija prije kraja godine i otvoriti 6000 novih radnih mjesta.
Kako bi podržao svoje širenje, supermarket je rekao da povećava svoju stopu ulaganja na više od 1,4 milijarde funti u sljedeće dvije godine kako bi proširio svoju trgovinu i distribucijsku mrežu, kao i poboljšao postojeće trgovine i tehnološku infrastrukturu kako bi podržao rast.
Britanija kupuje vrlo drugačije nego prije 18 mjeseci – manje putovanja, više proizvoda vlastite robne marke i mijenjanje supermarketa u potrazi za boljom vrijednošću. Ono što vidimo je nova generacija pametnih kupaca koji su okrenuli leđa tradicionalnim supermarketima s punim cijenama u korist transparentnih, niskih cijena, po čemu smo poznati. Još uvijek postoje zajednice diljem Ujedinjenog Kraljevstva koje nemaju lak pristup kvalitetnim namirnicama po niskim cijenama i to je nešto što želimo riješiti kroz naše širenje, s planovima da još više povećamo naša ulaganja tijekom sljedeće dvije godine na 1,4 milijarde funti u nove i poboljšane trgovine i distribucijske centre, stvarajući tisuće radnih mjesta za naše kolege i više prilika za naših 5000 britanskih dobavljača, rekao je Izvršni direktor Aldija za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku Giles Hurley.
Aldijev pozitivan porast dobiti dolazi nakon što je konkurentski diskont Lidl izvijestio da je u prošloj godini zabilježio gubitak od 75,9 milijuna funti unatoč skokovitom rastu prodaje.