FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Belgija: Aldi smanjuje udio PL-a u asortimanu

Svijet

28.09.2023

Diskont planira smanjiti broj privatnih robnih marki koje nudi u svojim belgijskim trgovinama sa 160 na 55, u sklopu plana da postane profitabilniji i pojednostavi svoju ponudu u svim zemljama u kojima posluje.

Prema izvješćima, maloprodajni trgovac preispituje broj privatnih robnih marki kako bi smanjio troškove pakiranja i surađivao s manje dobavljača, što mu omogućuje da se usredotoči na svoje najpopularnije i najprofitabilnije proizvode.

Neki od brendova koji će biti ukinuti su Pirato (čips), Markus i Moreno (kava), Excellence (blagdanski proizvodi) i My Veggie Day (proizvodi od povrća), izvijestio je flamanski list Het Nieuwsblad.

Pirato će sljedeće godine zamijeniti brend Sun Snacks, dok će brendovi kave Marcus i Moreno biti integrirani u brend Barissimo. Brend Excellence postat će Gourmet Finest Cuisine, a My Veggie Day će se preimenovati u MyVay.

Želimo manje marki, ne manje proizvoda, nego jednostavno manje različitih naziva. Cilj je povećati prepoznatljivost brenda Aldi. Tako će potrošačima biti lakše kada uđu u naše trgovine i vide iste brendove kao u Aldiju u, recimo, Španjolskoj, objasnio je Jason Sevestre, glasnogovornik Aldija.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Aldi