Lidl standardizira cijene svojih proizvoda pod robnom markom Vemondo kako bi ih uskladio s proizvodima životinjskog podrijetla.
Ovim će potezom većina Vemondovih proizvoda imati istu cijenu kao i njihove mesne alternative.
Veganski alternativni proizvodi koje nude trgovci obično su skuplji od životinjskih proizvoda, dodaje diskont.
Prilagodbom cijena naših Vemondo proizvoda željeli smo pozvati kupce da isprobaju biljne alternative bez da cijena bude odlučujući faktor pri kupnji. Samo omogućavanjem našim kupcima da donose informiranije i održivije odluke o kupnji i pravedne izbore, možemo pomoći transformaciji prema održivoj prehrani. Za nas to također uključuje aktivan dijalog s našim partnerima u njemačkoj poljoprivredi i kontinuirani razvoj našeg asortimana stoke, u smislu transparentnosti i metoda uzgoja, rekao je Christoph Graf, generalni direktor proizvoda u Lidlu.
Lidl je brend Vemondo lansirao 2020. godine, s ciljem poticanja kupaca na biljnu prehranu.
Njegov veganski asortiman trenutno sadrži oko 100 artikala i 650 SKU-ova.
Izvor: eINB2B Media
Fotografija: Lidl