Upoznajte se s Design Thinking metodom rješavajući stvarne izazove i u samo jednom danu pobudite kreativni potencijal.
Brojna istraživanja pokazuju kako unutar malih i srednjih tvrtki poslodavci nisu svjesni da upravo motivacijom i zadovoljstvom zaposlenih postižu konkurentnost na tržištu. Upravo zato InStore magazin s kompanijom Megatrend poslovna rješenja donosi Design Thinking radionicu pod nazivom Motivirajte zaposlenike bez povećanja plaće.
Kompanije se danas sve češće susreću s novim poslovnim izazovima, a jedan od njih je svakako zadovoljavanje sve različitijih potreba zaposlenika. Kako bi zadovoljili potrebe dugogodišnjih tržišnih partnera InStore magazin i kompanija Megatrend poslovna rješenja pripremaju radionicu pod nazivom Motivirajte zaposlenike bez povećanja plaće koja će se održati 21.11.2019. u trajanju od 9-17 sati na Jadranskoj aveniji 6/8 (Riverside golf Zagreb).
Motivacija zaposlenika smatra se umjetnošću, a ne znanošću. Ne postoji pravi način motiviranja zaposlenika, jedinstvena formula motivacije koju možemo primijeniti, a svejedno je ovaj korak jedan od ključnih čimbenika uspjeha. Radionicu će voditi Sanja Terziev, konzultantica za poslovna rješenja kompanije koja ima dugogodišnje iskustvo u projektiranju i razvoju različitih DWH i BI rješenja u gotovo svim poslovnim područjima i industrijama.
Design Thinking u svijetu se koristi već godinama. Tako je SAP s primjenom Design Thinkinga krenuo 2004, IBM je razradio vlastitu metodu i osnovao čitav odjel koji se time bavi, Google je svoju metodu skratio na tri faze i nazvao Design Sprint, Bank of America je upravo primjenom Design Thinkinga kreirala svoj Keep the Change program. Tu su Apple, Nestle, Airbnb, PepsiCo, Braun, GE, da ne nabrajamo dalje. Na radionici ćemo pojasniti i na primjerima prikazati svih 5 faza ove, u svijetu vrlo popularne, metode pronalaženja kreativnih rješenja i stvaranja inovacija – izjavila je Sanja Terziev, konzultantica za poslovna rješenja, Megatrend poslovna rješenja.
Sanja Terziev, životopis:
Sanja Terziev je konzultantica Megatrend poslovnih rješenja s dugogodišnjim iskustvom u projektiranju i razvoju različitih rješenja u području poslovnog planiranja i analitike. Specijalizirala se za sustave za planiranje te iza sebe ima implementacije u najvećim hrvatskim kompanijama i u gotovo svim poslovnim područjima i industrijama.
Sanja je tijekom godina održala i velik broj različitih poslovno-tehnoloških edukacija i radionica.
Radeći s vodećim IBM tehnologijama, upoznala se i s IBM Design Thinking metodom koju zajedno s kolegama provodi unutar tvrtke te vodi radionice i za vanjske klijente.
Faze:
Design Thinking metoda sastoji se od pet osnovnih faza – empatije, definicije, stvaranja ideja, izrade prototipa i testiranja. Sudionici radionice upoznat će se sa svim fazama metode. U fazi empatije analizira se tipični korisnik, u fazi definicije sintetiziraju se sve prikupljene informacije, u fazi stvaranja ideja cilj je generirati što veći broj ideja na temelju definiranja problema koje se potom prioritiziraju. Na posljetku slijedi izrada prototipa i testiranje.
Prijavite se i osigurajte predanost zaposlenika. Po završetku radionice polaznicima će biti osigurani edukativni materijali, a svaki polaznik dobit će certifikat o završetku radionice Više informacija o radionici pronađite na službenoj poveznici. Direktnu prijavu za radionicu možete podnijeti ovdje.