Pod nazivom “Life is Good in Private Label”, PLMA je ove godine, u Amsterdamu, održao prvi online međunarodni sajam “World of Private Label”. Ovo je bio i debi najvećeg virtualnog trgovačkog događaja ove vrste.

Tijekom četiri dana, od 1. do 4. prosinca, predstavljeno je niz namjenskih sajmova, specifičnih za određenu kategoriju, na kojima su se kupci i dobavljači sastajali i poslovali na jedinstvenoj, sigurnoj digitalnoj platformi koja je u vlasništvu asocijacije proizvođača privatne robne marke.
Za najveću digitalnu private label B2B platformu u svijetu, bilo je registrirano više od 2.000 kupaca iz supermarketa, hipermarketa, diskontera, drogerija, robnih kuća i veleprodaja, kao i uvoznici i izvoznici, agenti prodaje i eksperti za pakiranja i dizajn, iz 85 zemalja svijeta.
Više od 1.000 kompanija izlagača iz 61 zemlje, uključujući 20 nacionalnih i regionalnih paviljona, ponudili su svoje najnovije, najbolje i najinovativnije proizvode privatne robne marke.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.