FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

“World of Private Label” online od 1. do 4. prosinca 2020.

Svijet

30.09.2020

Više od trideset i pet godina, PLMA-in godišnji međunarodni sajam „World of Private Label“ okuplja trgovce i proizvođače kako bi im pomogli pronaći nove proizvode, uspostaviti nove kontakte i otkriti nove ideje koje će pomoći njihovim programima privatnih robnih marki da uspiju i rastu.

Danas su potrebe za novim proizvodima, kontaktima i idejama veće nego ikad prije. Tržišni udio privatne robne marke u Europi je gotovo 40% ili više u osam zemalja, a prihvaćenost maloprodajnih marki od strane potrošača nikada nije bila veća.

No, nešto se dramatično promijenilo 2020.: Kriza je onemogućila sastanak proizvođača i trgovaca na PLMA godišnjem sajmu "World of Private Label" u Amsterdamu. PLMA popunjava prazninu pokretanjem internetskog sajma kako bi proizvođačima i trgovcima omogućio nastavak poslovnog rasta.

Ne u Amsterdamu, već na cloudu, emisija će biti dostupna s bilo kojeg mjesta. Sve što trebate je dobra internetska veza i računalo s web kamerom i zvučnicima, što je standardna oprema svake tvrtke.

Od 1. do 4. prosinca, online „World of Private Label“ 2020. podijeljen je u određene dane izložbi kategorija proizvoda, kako bi izlagači i kupci bili što učinkovitiji.

Cijeli raspored kategorija možete pronaći ovdje.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.