Nakon nedavnih zbivanja vezanih uz Covid-19 i vladinih najava koje su utjecale na Nizozemsku i druge europske zemlje, PLMA je utvrdila da je potrebno otkazati svoj sajam "World of Private Label" za 2020. godinu, koji je prije toga zakazan kao odgovor na pandemije i trebala se održati 2-3. prosinca u Amsterdamu.

PLMA-in „World of Private Label“ najveći je svjetski trgovinski događaj posvećen isključivo privatnoj robnoj marki, koji predstavlja više od 2.800 izlagačkih tvrtki iz više od 70 zemalja, a prisustvovalo je više od 15.000 trgovačkih profesionalaca iz 120 zemalja.
Kako bi pružio alternativu otkazanom osobnom sajmu u Amsterdamu, PLMA kaže da će uskoro najaviti stvaranje novog virtualnog sajma i B2B video umrežavanja. Prema PLMA-i, internetska izložba pružit će izlagačima jedinstvene poslovne mogućnosti za uspostavljanje novih veza, upoznavanje i umrežavanje s kupcima tijekom nekoliko sajamskih dana posvećenih određenim kategorijama proizvoda.
Predsjednica PLMA-e Peggy Davies rekla je: "Tijekom posljednjih 35 godina sajam" Svijet privatnih robnih marki "prerastao je u vodeći događaj u industriji. Razumijemo razočaranje koje bi mogli osjetiti naši članovi i drugi zbog vijesti da je trajna pandemija koronavirusa još jednom poništila naše planove o održavanju osobne međunarodne izložbe u Amsterdamu. Stoga se zalažemo za napredak s virtualnim događajem koji će pružiti svjetskoj industriji privatnih robnih marki vrijedna prodajna i marketinška rješenja kad su najpotrebnija. "
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.