DR OETKER STUDENI
KERMAN

Nielsen po prvi puta mjeri Youtube i Youtube TV kampanje

Svijet

22.10.2020

Nielsenove ocjene digitalnih oglasa zlatni su standard u pružanju mjerenja oglasa na računalu te na mobilnim i povezanim uređajima.

Nielsen je najavio da će se YouTube streaming TV mjeriti ratingom digitalnih oglasa i ukupnim ratingom oglasa kako bi oni koji kupuju, i oni koji prodaju medijski prostor, bolje razumjeli i verificirali publiku na aplikacijama YouTube i YouTube TV, na pametnim, odnosno, povezanim TV prijemnicima (Connected TV).

Ova najava proširuje Nielsenove mogućnosti mjerenja YouTube-a izvan računala i mobilnih uređaja i nadovezuje se na Nielsen-ov prošireni paket proizvoda Advanced TV koji također uključuje TV mjerenja koja je moguće adresirati. Prva faza mjerenja bit će realizirana do sredine 2021. godine, počevši od YouTube TV-a i proširit će se na aplikaciju YouTube na povezanim tv prijemnicima u SAD-u.

Televizija nedvojbeno postaje sve digitalnija. Budući da više od tri četvrtine američkih domova posjeduje jedan ili više povezanih uređaja (streaming čini 25% ukupne upotrebe televizije), važnije je nego ikada da se u obzir uzme publika na svim platformama, uključujući i povezane TV prijemnike. Prostor CTV-a i dalje doživljava strašnu fragmentaciju jer sve više igrača pokreće nove usluge, zbog čega se podaci na različitim platformama prešućuju.

Prema nedavnom Nielsenovom izvještaju Beyond Streaming, YouTube je činio 20% cjelokupne upotrebe streaminga u SAD-u. Ovim proširenjem pokrivenosti, Nielsen donosi neviđenu transparentnost vodećem servisu za streaming koji podržava oglase, dajući marketingašima veće povjerenje u ulaganja koja čine i sposobnost da bolje mjere uspjeh svojih kampanja na različitim platformama.

„Preko 100 milijuna ljudi u SAD-u svakog mjeseca gleda YouTube i YouTube TV na povezanim tv uređajima. Oglašivači traže da nezavisni partneri za mjerenje gledanosti, poput Nielsena, pruže cjelovit prikaz publike YouTube-a i YouTube TV-a, kako bi razumjeli opseg publike koju mogu doseći kroz CTV kampanje “, kaže Debbie Weinstein, potpredsjednica globalnih rješenja pri YouTube-u prenosi Media Marketing.

Izvor: Nielsen

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.