Kategorija začina uključuje dodatke jelima, monozačine – u koje ulaze svi pojedinačni začini poput crvene paprike, papra, cimeta, origana, bosiljka itd., fikseve – dodatke namijenjene određenim jelima poput dodataka za sarmu, punjene paprike i slično te mikseve – mješavine začina.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, kategorija začina je na tržištu Hrvatske (bez diskontera) zabilježila rast vrijednosne i količinske prodaje od kojih dva segmenta, a to su segment dodatka jelima i segment fikseva – dodataka namijenjenih određenim jelima, čine zajedno više od 80% ukupne količinske prodaje kategorije začina.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 69% kategorije začina pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima), dok se kroz trgovine mješovitom robom ostvari preostalih 31% vrijednosne prodaje cjelokupne kategorije začina.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 79% ukupne prodaje kategorije začina, a abecednim redoslijedom oni su: Kotanyi, Podravka i Šafram.
Tekst je izašao u 87. InStore magazinu.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.