DR OETKER STUDENI
KERMAN

Event marketing on the go

Mobilni Event marketing

Inovacije

24.09.2020

Bez ikakve sumnje možemo reći da živimo u jedinstvenim vremenima, suočeni s najvećim izazovima u novijoj povijesti marketinga i prodaje. U vremenima kada su ljudski odnosi, svakodnevni trenuci i znakovi pažnje potrebniji nego ikad. U doba kada su ohrabrujuća i pozitivna iskustva kupaca neposredno povezana s poslovnim uspjehom.

Iako je ispred nas neizvjesna budućnost, usmjerene aktivnosti event marketinga, u kojima je moguće pridržavanje svih zdravstvenih mjera, pravi su odgovor kako manevrirati u ovim, dosad neviđenim, uvjetima pandemije.

Event marketing on the go ili ROADSHOW, marketinški je alat rastuće popularnosti, a u novonastalim uvjetima brandu pruža savršenu priliku da se ponovno poveže s potrošačima, da dovede proizvod ili/i usluge direktno do kupaca, na sigurnim i otvorenim lokacijama.

Mogućnost odabira načina interakcije s brandom, u manjem i kontroliranom okruženju, na otvorenom, rezultirat će osjećajem povjerenja i sigurnosti, pretvoriti vjerne kupce u super fanove te dovesti do novih akvizicija uz povećanje prihoda. Pozitivna osobna iskustva stvaraju povjerenje kupaca te se oni osjećaju cijenjenima u ovom kritičnom trenutku u njihovom životu.

Odličan primjer ROADSHOW-a realiziran je za Samsung Electronics Adriatic koji je svojim korisnicima želio pružiti iskustvo demonstracije različite grupe proizvoda te dočarati mogućnosti povezivanja različitih kategorija (mobilnih telefona, televizora i klimatizacijskih uređaja), uz opciju kupnje uređaja po promotivnim cijenama, a sve u trenutku kad je znatno pao broj kupaca na klasičnim prodajnim mjestima. Budući da se radilo o velikom broju tehničkih proizvoda, koji su morali raditi besprijekorno, uz jednako iskustvo branda na svim lokacijama projekt je izveden korištenjem mobilnog paviljona na 17 lokacija u Hrvatskoj i Sloveniji.

Poseban je naglasak bio stavljen na zaštitu osoblja i posjetitelja poštovanjem svih propisanih mjera, uz dostupnost maski, rukavica i dezinfekcijskih sredstava svakom posjetitelju te dodatnu dezinfekciju uređaja nakon svake prezentacije.

Mobilni paviljon u 50m2 izložbenog prostora svojom opremom, dimenzijama i velikim mogućnostima transformacije, brandu nudi mogućnost jedinstvene i prvoklasne prezentacije proizvoda/usluga na lokacijama na kojima nije isplativo imati vlastito prodajno mjesto, a sve uz mogućnost trenutne konverzije u prodaju.

Jednostavnost korištenja i mobilnost dovodi brand u centar grada, poslovnu zonu, na plažu ili slične inače nedostupne lokacije, a vanjsku površinu paviljona moguće je koristiti kao veliku oglasna površina. Upravo takva multi funkcionalnost ovog marketinškog alata, koji kombinira elemente vanjskog oglašavanja, iskustvenog i event marketinga, osigurava maksimalno kvalitetno korištenje investicije uz njezin jasno mjerljiv povrat.

Vrijeme čekanja, vrijeme da potrošači pronađu proizvod ili uslugu je prošlo. Sada je trenutak za mobilni event marketing, za pronalaženje puta do potrošača, za zadržavanje i građenje odnosa kroz pozitivna i pamtljiva iskustva u sigurnom okruženju, za marketinške aktivnosti koje će pozitivno utjecati na budući rast.

Tekst je izašao u 87. InStore magazinu.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.