DR OETKER STUDENI
KERMAN

AEOS: Analiza proizvoda za bebe

Oglašavanje u medijima

Vodič kroz kategoriju

20.05.2024

U zanimljivom svijetu roditeljstva, gdje svaki trenutak predstavlja novu avanturu, oglašavanje proizvoda za bebe postaje prava umjetnost.

AUTORICA: Sara Horvat

Krenimo na putovanje kroz oglašavanje u 2023. godini!

U industriji Proizvodi za osobnu i tjelesnu higijenu nalaze se dvije kategorije s proizvodima za bebe, a to su: Dječji proizvodi za njegu i Pelene. Udio TV oglašavanja za proizvode za bebe zauzeo je 4% ukupnog oglašavanja u ovoj industriji. Ipak, dječje pelene ponovno su vladale, sa svojih 3%, dok su dječji proizvodi za njegu bili malo tiši, sa samo 1%.

Promatrajući navedene dvije kategorije, glavne zvijezde su, pogađate, dječje pelene. U ukupnom oglašavanju u navedenim kategorijama, Dječje pelene zauzele su velikih 71% oglašavanja te tako potvrdile ono što svi roditelji već znaju, da su pelene najtraženiji proizvod. Odmah iza njih su Vlažne maramice te je njihov udio u oglašavanju bio 23%. Na zadnjem mjestu nalaze se Dječji proizvodi za njegu sa 6%.

Dječje pelene oglašavale su se kroz cijelu godinu, dok je oglašavanje Vlažnih maramica i Dječjih proizvoda za njegu ovisilo o mjesecima. Dječji proizvodi za njegu vrhunac postižu s pojavom sunca u ožujku i svibnju kad su najmanji spremni za nove avanture, šetnje i izlete, dok su vlažne maramice najtraženije u zimskim mjesecima, točnije u studenom i prosincu.

No, nisu samo naši najmanji aktivni, tvrtke koje su se oglašavale prošle godine, najprisutnije su bile u svibnju, studenom i prosincu. Najveći udio u oglašavanju ostavio je Pampers tvrtke P&G s 57%. Violeta je zauzela drugo mjesto s udjelom od 36%, a na zadnjim dvama mjestima našli su se Simbex s 4% i Majushka tvrtke Saponia s 3% udjela u oglašavanju.