FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Kako povećati prodaju i vrijednost eCommerce stranaka bez dodatnih ulaganja u oglašavanje?

SAP WEBINAR

Događaji

26.08.2020

SAP organizira webinar kojem je cilj optimizirati eCommmerce djelatnost.

Da li povećanje vaše online prodaje ovisi samo o povećanju vaše investicije u oglašavanje? Upoznajte zašto i kako pružanje kontekstualnog iskustva danas postaje ključ uspjeha najboljih trgovaca.
Pridružite nam se na webinaru!

Datum: 26.08. 2020.
Vrijeme: 13:00
Prijava: Ovdje pronađite više informacija i prijavite se na vrijeme.

Kotizacija: Besplatna

FrodX je consulting i marketing agencija, koja je jedan rijetkih SAP Gold partnera u regiji. Misija FrodX-a je pomoći održavanju rasta poslovanja tvrtki, zato je

FrodX idealan partner i za Leanpay. U kontekstu ovoga projekta, Frodx je implementator SAP Marketing Cloud rješenja, poslovni savjetnik i još dalje je aktivno angažiran kao izvođač interakcija sa tržištem na osnovu SAP rješenja.

FrodX je sjajan partner za velike i srednje tvrtke koje ga prepoznaju kao poslovnog integratora za promicanje rasta poslovanja i vjeruju da samo novi, svježi pristupi mogu donijeti nove rezultate. Između iskustva iz različitih industrija, vrijedi odvojiti retail/ecommerce, gdje različitim trgovcima nudi rješenja za povećavanje prodaje i radi sa njima na osnovi inovativnih/fleksibilnih poslovnih modela za rješenja i usluge.

Uz komplementarna znanja zaposlenika iz područja informacijske tehnologije, ekonomije, marketinga i marketinške komunikacije, psihologije, antropologije i poslovnih znanosti, te s predstavnicima različitih generacijskih skupina među našim zaposlenicima, sveobuhvatno pomažu u provedbi promjena koje vaše kupce očekuju.
Leanpay koristi SAP Marketing Cloud, marketinško rješenje koje objedinjuje korisničke podatke u centralizirano središte kako bi se u realnom vremenu pružali kontekstni podaci o pojedinim kupcima i anonimnim posjetiteljima, omogućujući robnim markama pružanje kontekstualnih, konzistentnih i relevantnih iskustava tijekom “korisničkog putovanja” (customer journey), bez obzira na marketinški kanal ili uređaj.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.