Koliko je inteligentan vaš postupak kupnje? Kao i mnoge tvrtke, suočavamo se sa stalnim izazovima koji zahtijevaju inteligentno upravljanje potrošnjom. Od analize vaših procesa nabave, preko učinkovitog upravljanja osobama i svim kategorijama materijala, do upravljanja digitalnim potpisom.
U SAP-ovoj seriji webinara dobit ćete pregled kako vam SAP-ova rješenja mogu pomoći da prebrodite razdoblja nesigurnosti i pomaknete svoje poslovanje naprijed. Tijekom različitih webinara čut ćete o najboljim praksama naših referentnih kupaca i bit ćete nadahnuti kako i vi možete izgraditi integrirani postupak end-to-end kupnje. SAP-ovi stručnjaci pružit će vam dragocjenu podršku pri odlučivanju i rado će odgovoriti na vaša pitanja.
*Svi webinari održat će se na engleskom jeziku te je sudjelovanje na njima besplatno.
Registrirajte se ovdje.
Webinari i datumi:
• 16.04.2021., 10.00 - 11.00h CET:
Be more flexible using Digital Signature and learn how UNIQA achieves compliant and effective signature processes today
• 30.04.2021., 10.00 - 11.00h CET:
How to perfectly coordinate your external workforce – best practices from Novartis
• 07.05.2021., 10.00 - 11.00h CET:
How to reach efficiency in strategic sourcing and become paperless in the source-to-pay process - hear from KMG Rompetrol
• 21.05.2021., 10.00 - 11.00h CET:
Enable users to follow the right policy to buy the right goods and services - hear from Swarovski about their source-to-pay implementation
• 28.05.2021. , 10.00 - 11.00 CET:
Connecting moments that matter with your suppliers across your spend journey - customer speaker to be annpounced
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.