Pozivamo vas da se pridružite 11. svibnja na SAP Customer Experience Summitu, must-attend konferenciji koja okuplja stručnjake iz industrije, tržišne analitičare, poslovne praktičare i ostale posjetitelje.
Svoju PRIJAVU možete izvršiti ovdje.
Izvrsno korisničko iskustvo temeljni je dio uspjeha svake tvrtke.
Različite dodirne točke i interakcije kupaca pridonose cjelokupnom pozitivnom putovanju kupaca koje određuje hoće li vaše poslovanje biti odabrano za buduće kupnje.
Predstavit ćemo najbolje prakse, stvarne priče korisnika te profesionalaca iz različitih zemalja Srednje i Istočne Europe, poručuju iz SAP-a.
Kantar će započeti predavanjem o redefiniranju kulture usmjerene na kupca u uvidima u tržište novog normalnog i CX-a. Zatim ćemo se sastati s krugom stručnjaka i predvodnika javnog mnijenja koji predstavljaju brendove poput e-obuwiea, Orbica, Googlea, koji će podijeliti svoje stručne uvide kako su se suočili s nedavnim izazovima i što je iza ugla.
Predstavljamo najnoviju inovaciju iz SAP-ovog korisničkog iskustva s 2 primjera Sveučilišta u Ljubljani i Adidas Runtastica. Oni će pokazati kako riješiti hitne potrebe za e-trgovinom, istovremeno gradeći agilnost i hiper-personalizaciju.
Dijelimo najbolje prakse i priče o uspjehu!
Inspirirajte se brendovima kao što su SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ, Pfleiderer, Novus, Leanpay i MOL.
Iskoristite jedinstvenu priliku da postavljate pitanja o tome kako postići najbolje rezultate na polju korisničkog iskustva.
Upoznajte posebne goste događaja!
Sportsko iskustvo
Kako se sportske super zvijezde nose s trenutnom pandemijom? Nedostaji li im navijači ? Što kažu na svoju samomotivaciju, suočavanje s pritiskom?
Ekskluzivni intervjui s Elinom Svitolinom i Tomášem Hertlom!
Elina Svitolina, Women's Tennis Assosiation, Broj 5 u svijetu u ženskom tenisu iz Ukrajine.
Tomáš Hertl, National Hockey League, Prvi igrač rođen u Češkoj koji se pojavio u američkom NHL-u
Strategija brenda. Gamifikacija. Pričanje priče.
Paweł Tkaczyk
Koja je razlika između OK korisničkog iskustva i velikog iskustva? Neznatna. Trebamo razumijeti sastojke odličnog korisničkog iskustva kako bi ga mogli reproducirati.
Ispunite očekivanja već danas.
Premašite ih sutra.
11. svibnja 2021
10:00 do 14:30 CET
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.