Zabilježen je rast prodaje segmenta običnog piva, koje nosi 94% količinske prodaje.
Kategorija piva u ovoj analizi uključuje samo maloprodaju (ugostiteljstvo, diskonteri, cash and carry i veleprodaja nisu uključeni). Uključena su alkoholna i bezalkoholna piva, lager piva, tamna piva i ostale vrste specijalnih piva (pšenično, bijelo itd.), alkoholna i bezalkoholna voćna piva (radleri) i voćno vino – cideri.
Ukupno 2019. godine kategorija piva zabilježila je pad količinske prodaje, no rast vrijednosne prodaje, najviše zbog rasta prodaje segmenta običnog piva, koje nosi 94% količinske prodaje.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, tradicionalni formati nose 56% ukupne prodaje kategorije, a moderni 40%. U 2019. godini, zaključno s prosincem, promatrajući količinski, vodeća tri branda zastupala su 59% količinske prodaje kategorije, a oni su abecednim redom: Karlovačko pivo, Löwenbräu i Ožujsko pivo.
Ova analiza izašla je u digitalnom izdanju 83. InStore magazina na str. 80.