Oglašavanje kategorije piva sezonskog je karaktera te se u prethodnoj godini najveći broj oglasa plasirao u razdoblju od travnja do srpnja.
Razdoblje: 1. siječnja – 29. veljače 2020.
Kategorija piva pripada industriji pića, koja se u analiziranom razdoblju, prema ostvarenom XRP-u, pozicionirala na osmo mjesto (s udjelom od 4,2%). Standardno, trgovački lanci zauzimaju prvo mjesto (s udjelom od 23,8%). Unutar same industrije pića, kategoriji alkoholnih pića pripada 33% ostvarenih XRP-ja koji u ovom razdoblju u cijelosti zapravo čini oglašavanje potkategorije piva.
Oglašavanje kategorije piva sezonskog je karaktera te se u prethodnoj godini najveći broj oglasa plasirao u razdoblju od travnja do srpnja. Čak 60% ukupnog broja emitiranih oglasa emitirano je u tom razdoblju.
S obzirom na to, povećanje emitiranih oglasa kategorije piva tek nas očekuje u mjesecima koji su pred nama. U ovom analiziranom razdoblju kategorija piva, kao jedina oglašavana kategorija unutar kategorije alkoholnih pića, na drugom je mjestu oglašavanih pića, s udjelom od 27% emitiranih oglasa, iza kategorije kave (38%). Na oglašavanje bezalkoholnog piva otpada 18% emitiranih pivskih oglasa.
Kad promatramo oglašivače unutar ove kategorije, najviši udio XRP-a ostvarila je Karlovačka pivovara (36%), zatim Zagrebačka pivovara (30%) te Heineken (26%). Brandovi koji su se oglašavali s najvećim brojem emitiranja te su ujedno ostvarili i najveći udio XRP-a su: Karlovačko, Ožujsko i Heineken. Ova analiza izašla je u digitalnom izdanju 83. InStore magazina na str. 82.
-