DARKO SVIBANJ

Sredstva za higijenu: Što najčešće koristimo?

ANALIZA SREDSTVA ZA ODRŽAVANJE HIGIJENE

Vodič kroz kategoriju

23.04.2020

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 18 godina.

Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Koja sve sredstva za održavanje oralne higijene koristite?
2. Koje proizvode za pranje i njegu tijela koristite?
3. Koju vrstu dezodoransa koristite?
4. Koje proizvode za njegu kose koristite?

U kategoriji sredstava za održavanje oralne higijene, najčešće je korištena četkica za zube, koju koriste svi ispitanici. Gotovo svi ispitanici, njih 93,4%, koriste pastu za zube. Nešto više od polovine ispitanika koristi vodicu za ispiranje usne šupljine (56,7%), dok nešto više od jedne trećine koristi konac za zube (35,6%). Manji broj ispitanika koristi međuzubne četkice i proizvode za izbjeljivanje zubi kod kuće.

U kategoriji proizvoda za pranje i njegu tijela, najčešće su korišteni gelovi za tuširanje (94,3%). Daljnjih 70,5% koristi tekući sapun. Ostale proizvode koristi manje od jedne polovine ispitanika. Pri tome su najviše korišteni mlijeko ili losioni za tijelo, univerzalne kreme te čvrsti sapuni.

Gotovo svi ispitanici koriste dezodoranse, samo ih 5,6% ne koristi. Oni koji koriste, u najvećoj mjeri koriste dezodorans u spreju (66,3%). Znatno manje koristi se roll on 39,2% i stick 33,8%. Ostale vrste dezodoransa koristi manje od 5% ispitanika.

Unutar kategorije proizvoda za kosu, najveći je udio korištenja šampona (97,3%). Manje od jedne polovine ispitanika koristi regenerator (47%), dok se značajno rjeđe koriste ostali proizvodi za njegu kose.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.

Ova analiza izašla je u digitalnom izdanju 83. InStore magazina na str. 70.