Drogerije i tradicionalni formati trgovine nose 57% ukupne vrijednosne prodaje dentalne higijene, dok hipermarketi i supermarketi sudjeluju s 43% u ukupnom prometu skupine.
Kategorija dentalne higijene obuhvaća četkice za zube, paste za zube i vodicu za ispiranje usta. Analizom nisu obuhvaćeni proizvodi za njegu zubnih proteza i konci za zube.
Na ukupnom tržištu Hrvatske (bez diskontera) kategorija dentalne higijene u posljednjih godinu dana (siječanj – prosinac 2019.) bilježi rast komadne i vrijednosne prodaje. U strukturi vrijednosne prodaje ukupne skupine, gotovo dvije trećine nosi kategorija pasti za zube, 28% pripada četkicama, dok 8% vrijednosnog prometa pripada kategoriji vodice za ispiranja usta.
Drogerije i tradicionalni formati trgovine nose 57% ukupne vrijednosne prodaje dentalne higijene, dok hipermarketi i supermarketi sudjeluju s 43% u ukupnom prometu skupine. U ukupnoj 2019. godini vodeća tri proizvođača nose 51% ukupne vrijednosne prodaje kategorija dentalne higijene, a oni su abecednim redom: Colgate, Palmolive, Glaxo Smith Kline i Unilever.
Ova analiza izašla je u digitalnom izdanju 83. InStore magazina na str. 69.