Dezodoransi i gelovi za tuširanje zajedno čine 52% količinske prodaje i 63% vrijednosne prodaje cjelokupne grupe osobne njege.
Grupa Osobna njega obuhvaća kategorije dezodoransa, gelova za tuširanje, njegu kože tijela i ruku (proizvodi namijenjeni hranjenju, zaštiti ili vlaženju kože tijela i ruku – u obliku krema, losiona, gelova itd.), toaletnih sapuna i pjene za kupanje.
Ukupno u 2019. godini, grupa kategorija za osobnu njegu zabilježila je rast količinske i vrijednosne prodaje, najviše zbog rasta prodaje dezodoransa i gelova za tuširanje, koji zajedno čine 52% količinske prodaje i 63% vrijednosne prodaje cjelokupne grupe osobne njege. Od preostalih kategorija, njega kože tijela i ruku čini 21% vrijednosne prodaje, toaletni sapuni 14%, dok pjene za kupanje nose svega 3% cjelokupne vrijednosne prodaje grupe osobne njege.
Ako promatramo kanale prodaje, 61% ukupne vrijednosne prodaje ostvaruje se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom, dok moderni formati (trgovine iznad 300m2 prodajne površine) predstavljaju prodaju preostalih 39% vrijednosne prodaje. U 2019. godini, zaključno s prosincem, promatrajući vrijednosni udio, vodeća tri proizvođača čine 47% vrijednosne prodaje kategorija osobne njege, a oni su abecednim redom: Beiersdorf, Procter & Gamble, Unilever.
Ova analiza izašla je u digitalnom izdanju 83. InStore magazina na str.68.