GfK Consumer Panel kontinuirano prati potrošnju hrvatskih kućanstava posljednjih 18 godina te nudi odgovore na pitanje kako se mijenjaju kupovne navike kroz vrijeme.
Analizirali smo kupovno pona- šanje u razdoblju MAT listopad 2017. u odnosu na MAT listopad 2016. te uvidjeli da je pivo ostva-
rilo rast vrijednosti, a radleri zadržali vri- jednost u kupnjama za potrebe kućanstva.
Osam od deset kućanstava kupuje pivo (stabilna penetracija u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije) za potrebe kućanstva. Učestalost kupnje bilježi 2%- tni rast. Pet vodećih brandova u kategoriji (abecednim redom): Holsten, Karlovačko, Löwenbräu, Ožujsko, Pan zauzimaju 54% vrijednosti tržišta. Lojalnost vodećem brandu je smanjena na 36%.
Pittinger i Perlenbacher brandovi su s najvećim ra- stom lojalnosti u 2017., a Ožujsko brand s najvećim brojem ekskluzivnih shoppera. Lojalnost trgovačkim markama bilježi bla- gi rast na 28%. Kad je u pitanju lojalnost shoppera određenom trgovačkom lancu, Lidl i NTL bilježe najveći rast lojalnosti u kategoriji.
30% kućanstava kupuje radlere (1% manje u odnosu na isto razdoblje godi- nu dana ranije) za potrebe kućanstva. Učestalost kupnje bilježi vrlo visoki rast (12%).
Pet vodećih brandova u kategoriji (abecednim redom): Karlovačko, Osječko, Ožujsko, Pan i Perlenbacher zauzimaju 90% vrijednosti tržišta. Lojalnost vode- ćem brandu je stabilna na relativno visokih 45%. Perlenbacher je brand s najvećim rastom lojalnosti u 2017., a Ožujsko je brand s najvećim brojem ekskluzivnih shoppera u kategoriji radlera.
Lojalnost trgovačkim markama je rasla te iznosi visokih 45%. Kad je u pitanju lojalnost shoppera određenom trgovačkom lancu, Lidl i NTL bilježe najveći rast lojalnosti u kategoriji.