Među sredstva za njegu rublja ubrajaju se sljedeće kategorije: deterdženti za pranje rublja (praškasti/ tekući/kapsule, za bijelo i/ili obojeno rublje), omekšivači odjeće, sredstva za uklanjanje mrlja, maramice za skupljanje boja tijekom pranja rublja i omekšivači vode.
U posljednjih godinu dana, zaključno s listopadom 2019. godine, ukupno Sredstva za njegu rublja bilježe rast vrijednosne prodaje. Ako gledamo pojedinačno kategorije, deterdženti za pranje rublja bilježe blagi rast, a nešto višu stopu rasta ostvaruju omekšivači odjeće i maramice za skupljanje boja tijekom pranja rublja, dok ostale kategorije generiraju pad.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 65% ukupne vrijednosne prodaje sredstava za njegu rublja ostvaruje se kroz moderne formate (hipermarketi i supermarketi), dok se preostalih 35% ostvaruje kroz tradicionalne formate, i to većinom kroz drogerije i velike trgovine mješovitom robom.
Vrijednosno i komadno, najveća kategorija u Sredstvima za njegu rublja su deterdženti za pranje rublja kod kojih je veći vrijednosni udio od komadnog. Omekšivači odjeće kao druga najznačajnija kategorija ima nešto veće udjele, dok ostale kategorije bilježe manje udjele u sredstvima za njegu rublja.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača zastupala su 77% vrijednosne prodaje ukupno svih kategorija Sredstava za njegu rublja. Abecednim redoslijedom oni su: Henkel, Procter&Gamble i Saponia.