Skupina kategorija bezalkoholnih pića obuhvaća gazirane sokove i napitke, voćne (i povrtne) sokove i nektare, ledeni čaj, gaziranu i negaziranu vodu te sokove u prahu.
U 2019. godini (siječanj – prosinac) skupina kategorija bezalkoholnih pića zabilježila je rast vrijednosne prodaje. U strukturi prodaje, rast dolazi od svih navedenih segmenata. Kategorija voda čini 39% vrijednosnog prometa, trećina otpada na gazirana pića, 18% pripada voćnim sokovima, slijede ih ledeni čajevi sa 6% te sokovi u prahu s 4% vrijednosne prodaje.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, gotovo polovica vrijednosne prodaje bezalkoholnih pića pripada hipermarketima i supermarketima, 42% vrijednosne prodaje nalazi se u tradicionalnim formatima, a 10% pripada kanalima benzinskih postaja i kioscima.
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 63% ukupne prodaje skupine bezalkoholnih pića, a oni su abecednim redom Jamnica, Stanić Beverages i The Coca-Cola Company.