Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 58% sredstava za pranje posuđa pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine.
U posljednjih godinu dana, zaključno s listopadom 2018. godine, skupina kategorija sredstava za pranje posuđa zabilježila je pad vrijednosne i količinske prodaje, najviše uslijed pada prodaje kategorije koja nosi 73% količinske prodaje, a to je kategorija proizvoda za ručno pranje posuđa, dok su sredstva za strojno pranje posuđa količinski zadržala prošlogodišnju razinu prodaje, a vrijednosno zabilježila rast.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, čak 58% sredstava za pranje posuđa pronalazi svoje kupce u modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima), dok se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom ostvari preostalih 42% vrijednosne prodaje cjelokupne grupe deterdženata za posuđe.
U posljednjih godinu dana, zaključno s listopadom 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 61,4% ukupne prodaje skupine sredstava za ručno i strojno pranje posuđa, a abecednim redom to su: Henkel, Procter&Gamble i Reckitt Benckiser.