Ukupno u 2018. godini, grupa kategorija za osobnu njegu zabilježila je blagi rast količinske i vrijednosne prodaje.
Grupa Osobna njega obuhvaća kategorije dezodoransa, gelova za tuširanje, njegu kože tijela i ruku (proizvodi namijenjeni hranjenju, zaštiti ili vlaženju kože tijela i ruku – u obliku krema, losiona, gelova itd.), toaletnih sapuna i pjene za kupanje.
Ukupno u 2018. godini, grupa kategorija za osobnu njegu zabilježila je blagi rast količinske i vrijednosne prodaje, najviše uslijed rasta prodaje dezodoransa i gelova za tuširanje, koji zajedno čine 49% količinske prodaje i 61% vrijednosne prodaje cjelokupne grupe osobne njege. Od preostalih kategorija, njega kože tijela i ruku čini 21% vrijednosne prodaje, toaletni sapuni 14%, dok pjene za kupanje nose svega 3% cjelokupne vrijednosne prodaje grupe Osobne njege.
Ako promatramo kanale prodaje, 61% ukupne vrijednosne prodaje ostvaruje se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom, dok moderni formati (trgovine iznad 300m2 prodajne površine) predstavljaju prodaju preostalih 39% vrijednosne prodaje. U 2018. godini, zaključno s prosincem, promatrajući vrijednosni udio, vodeća tri proizvođača čine 47% vrijednosne prodaje kategorija osobne njege, a oni su abecednim redoslijedom: Beiersdorf, Colgate, Palmolive i Unilever.
Kretanje kategorije