Moderni formati prodaju najviše slatkiša, i to više od polovice ukupne količinske prodaje (60%).
U današnjem osvrtu u slatkiše ubrajamo kategorije keksa i napolitanki (što uključuje sve vrste keksa i napolitanki od tijesta, sa ili bez dodataka, punjenja, preljeva), čokolada i malih čokolada (čokoladni prutići), praline (tzv. bombonijere svih oblika, punjenja te ambalaže) i bombona (mekani bomboni, karamele, tvrdi bomboni, pastile za grlo i bomboni za osvježavanje daha).
Grupa kategorija slatkiša u posljednjih godinu dana (MAT TY – od kolovoza 2017. do srpnja 2018.) zabilježila je blagi pad količinske prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Moderni formati u koje ulaze hipermarketi (>2500m2) i supermarketi (301-2500m2) prodaju najviše slatkiša, i to više od polovice ukupne količinske prodaje (60%).
Nešto manji udio od 37% količinske prodaje prolazi kroz trgovine mješovitom robom (<300m2) dok kroz convenience kanal, u koji pripadaju kiosci i trgovine na benzinskim postajama, odlazi samo 3% ukupne količinske prodaje cijele kategorije.
Najveći udio u količinskoj prodaji drže keksi s 37% količinskog udjela. Slijede napolitanke i čokolade s 20%, bomboni s 10%, male čokolade sa 7% količinskog udjela. Najmanji udio u količinskoj prodaji imaju praline sa 6% udjela.
Po vrijednosnom udjelu segmenti su poredani po sljedećem redoslijedu: 26% udjela imaju čokolade, 25% imaju keksi, slijede male čokolade s 14%, a napolitanke i bomboni imaju 12%. Praline su ponovno na dnu, s 10% vrijednosnog udjela.