Definicija kategorije
Grupa kategorija Oralne higijene obuhvaća kategorije Paste za zube koje mogu biti u tubama, s pumpicom, paste u gelu, proizvodi 2 u 1 – pasta i vodica za ispiranje, tablete za čišćenje/pranje zubi koje su zamjena za pastu za zube, potom Četkice za zube koje uključuju sve vrste četkica za pranje zubi (električne i manualne), bilo da su namijenjene djeci ili odraslima i Vodice za ispiranje usta, odnosno svi tekući pripravci koji u sebi imaju dezodorirajući element, za prevenciju karijesa, za otpuštanje plaka ili s antiseptičkim svojstvima, a mogu biti koncentrirane tekućine kojima se dodaje voda ili u formi spremnoj za upotrebu, a uključene su i vodice za ispiranje usta namijenjene djeci.
Kretanje kategorije
Grupa kategorija Oralna higijena u posljednjih godinu dana (MAT TY – od svibnja/lipnja 2017. do ožujka/travnja 2018.) zabilježila je pad količinske prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Najveći udio, odnosno 60% količinske prodaje grupe pripada Tradicionalnoj trgovini u koju su, osim trgovina mješovitom robom (<300m2), uključene i drogerije. Moderni formati, odnosno hipermarketi (>2500m2) i supermarketi (301-2500m2), zaslužni su za 39% količinske prodaje grupe, dok je udio convenience kanala, u koji pripadaju kiosci i trgovine na benzinskim postajama, gotovo neznatan (1%).