PepsiCo će platiti 144 dolara SodaStreamu po dionici.
Kako se navodi, akvizicija će PepsiCo-u donijeti novi kanal kroz koji će moći doći direktno do potrošača u njihovim domovima, a ne kroz prodajne objekte.
Dogovor predstavlja još jednu potvrdu trenda transformacije trgovačkog sektora, po kojoj će 70 posto kupaca do 2025. godine kupovati namirnice online, prema podacima iz Nielsen. Istovremeno, trgovci od brendova očekuju niže cijene i sve više mjesta na policama daju proizvodima pod privatnom robnom markom.
Ovim potezom, PepsiCo će udvostručiti svoje poslovanje s pićima, koje je u padu zbog novih navika potrošača koji sve manje konzumiraju gazirana pića s puno šećera.
Kompanija SodaStream, sa sjedištem u Tel Avivu, proizvodi mašine i cilindre uz pomoć kojih potrošači mogu sami napraviti svoje gazirane napitke.
Akvizicija je jedna od najsmjelijih poteza koji je CEO kompanije, Indra Nooyi, napravila u svojoj dvanaestogodišnjoj karijeri. Nooyi, koja je početkom mjeseca najavila povlačenje s te pozicije, dosta je radila na promjeni smjera i fokusa kompanije s tradicionalnih gaziranih slatkih pića na zdravije varijante.
(Izvor: cnbc)