Američki prehrambeni div PepsiCo izvijestio je u četvrtak o rastu prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, profitirajući od gomilanja zaliha pića i grickalica u razdoblju pandemijskih ograničenja gospodarskog i društvenog života.
Neto prihodi u prvom ovogodišnjem kvartalu, koji je završio 20. ožujka, porasli su mu 6,8 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 14,82 milijarde dolara.
Neto dobit uvećana je gotovo 28 posto, na 1,71 milijardu dolara, pokazuju u četvrtak objavljeni poslovni rezultati.
Prodaja grickalica u sklopu njegova ogranka poslovanja Frito-Laya North America u prvom je tromjesečju porasla za četiri posto, a prodaja gaziranih i drugih pića u Sjevernoj Americi za pet posto, pokazuju poslovni rezultati.
U drugom kvartalu PepsiCo očekuje da će im rast prihoda ubrzati zahvaljujući postupnom ponovnom otvaranju restorana nakon brzog procjepljivanja stanovništva.
„Pretpostavljamo da će se procjepljivanje građana ubrzati i time povećati njihova mobilnost”, rekao je izvršni direktor Ramon Laguarta.
“Od toga će profitirati kanali isporuke prehrambenih proizvoda kako budu jačale aktivnosti u segmentima putovanja, hotelijerstva, restoranskih usluga, obrazovanja i zabave”.
PepsiCo očekuje da će dobre rezultate polučiti poslovanje s gaziranim pićima u Sjevernoj Americi, njegovom najvećem tržištu, te da će se dio poslovanja s grickalicama zadržati na visokoj razini.
Kompanija je potvrdila važeće prognoze o rastu organskih prihoda i dobiti za cijelu godinu prenosi HINA.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.