Američki prehrambeni div PepsiCo izvijestio je o rastu prihoda u 2020. godini zahvaljujući prodaji u trgovinama u vrijeme pandemije koja je ublažila pad potražnje u ugostiteljskim objektima, zatvorenim radi zaustavljanja koronavirusa.
Prihodi PepsiCoa porasli su u pandemijskoj godini porasli 4,8 posto, na 70,4 milijarde dolara. U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca uvećani su 8,8 posto, na 22,46 milijardi dolara.
Godišnja dobit po dionici pala je dva posto, na 5,12 dolara. U četvrtom tromjesečju porasla je pet posto, na 1,33 dolara.
Kompanija se uspješno nosila s pandemijskom krizom jer se više oslanja na prehrambene i maloprodajne kanale putem kojih su potrošači pribavljali zalihe grickalica i pića.
Ograničenja su pogodila prodaju u restoranima i automatima.
Organski prihodi sjevernoameričkog poslovanja Frito-Laya porasli su pet posto, a u kategoriji pića 5,5 posto.
Povećanje potražnje u 2020. godini potaknulo je tvrtku da pokrene web stranicu koja izravno potrošačima nudi posebne okuse i specijalizirane pakete najpopularnijih proizvoda.
"Smislili smo formulu za uspjeh u ovom okruženju", rekao je glavni financijski direktor Hugh Johnston, napominjući da su većinu rasta ostvarili proizvodi bez šećera, niskokalorične i zdravije opcije.
Izvršni direktor Ramon Laguarta očekuje da će se potrošači vratiti pretpandemijskim obrascima ponašanja u drugoj polovini ove godine, dodajući da će neke promjene ipak ostati trajne, poput povećane internetske kupovine i rada na daljinu.
Tvrtka u ovoj godini očekuje petpostotno povećanje organskog prihoda i 9-postotni rast prilagođene dobiti prenosi Hina.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.