PepsiCo je zabilježio najbrži rast prihoda od prodaje u deset godina, a kompanija je pojačala i prognoze rasta zahvaljujući potrošačima koji se vraćaju u restorane, barove i stadione.
Prodaja u drugom kvartalu porasla je za 13 posto na organskoj osnovi, bez akvizicija i promjena valuta, na 19,2 milijarde dolara, priopćila je kompanija. Rezultati pokazuju da je PepsiCo na putu oporavka - sjevernoameričko poslovanje ponovo raste i milijuni potrošača se ne plaše da izađu.
U uslugama prehrane, vidimo udvostručenje poslovne aktivnosti za relativno kratko vrijeme, rekao je Hugh Johnston, izvršni direktor PepsiCo-a.
Cijena dionice u ovom kvartalu porasla je na 1,72 dolara po dionici, isključujući tako procjene i očekivanja analitičara od 1,53 dolara. Kompanija je povećala svoju prognozu rasta glavne zarade po dionici za cijelu godinu na 11%.
Iz kompanije su priopćili da će nastaviti svoje trenutne napore u vezi s restrukturiranjem do 2026. godine, fokusirajući se na poboljšanje industrijske proizvodnje i optimizaciju lanaca snabdijevanja.
foto: Pixabay ilustracija