Na čelo kompanije PepsiCo za južna tržišta Centralne Europe i Baltičke zemlje došao je Nuno Pinto Leite, koji preuzima funkciju generalnog direktora u Srbiji.
Ova promjena je rezultat nove organizacije i ambicioznih planova kompanije PepsiCo za tržište Zapadnog Balkana i Baltika. Svojim izuzetno bogatim profesionalnim i međunarodnim iskustvom, Pinto Leite će doprinijeti jačanju liderske pozicije kompanije i daljoj poslovnoj ekspanziji.
Nuno Pinto Leite se pridružio kompaniji PepsiCo 2017. godine preuzevši rukovodeću poziciju u Velikoj Britaniji, a zatim se pridružio timu u Centralnoj Europi kao vodeći čovjek jednog od najbrže rastućih biznisa u Europi, a to su zemlje Litva, Latvija i Estonija. Prema njegovim riječima, prihvaćanje nove pozicije za njega predstavlja veliku čast.
Veliko mi je zadovoljstvo što sam dobio priliku biti na čelu tržišta u kojima prepoznajem veliki potencijal za rast. Tijekom ovog izazovnog perioda prioriteti će nam biti razumijevanje novih potreba potrošača, jačanje odnosa s kupcima, ubrzavanje inovacija i ulaganja u najviše standarde kvaliteta u svakom segmentu poslovanja. Kompanija PepsiCo je jedan od lidera industrije, a Srbija predstavlja proizvodni hub jer pored tržišta bivše Jugoslavije, svojom ekspertizom podržava i tržišta Baltika i Centralne Europe. Nastavit ćemo s poslovanjem zasnovanim na poštovanju najviših principa i globalnih PepsiCo praksi, ali s posebnim fokusom i osjetljivošću na potrebe lokalnih tržišta, izjavio je Nuno Pinto Leite.
Kako čvrsto vjeruje da su ljudi glavni pokretač svakog biznisa, njegov fokus će također biti na unapređenju korporativne kulture kroz različite segmente kao što su razvoj zaposlenih, novi načini rada u promijenjenim uvjetima i njihova dobrobit.
Svoje dugogodišnje iskustvo stjecao je na menadžerskim pozicijama u multinacionalnim kompanijama L’Oreal, Bain & Company, Amazon UK. Po obrazovanju je pravnik, a posjeduje i MBA diplomu prestižne London Business School (LBS).
Izvor: InStore
Foto: PepsiCo
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.