U sredstva za pranje posuđa uključene su dvije kategorije, to su sredstva za ručno i sredstva za strojno pranje posuđa.
U 2020. godini (zaključno s prosincem 2020.) u odnosu na godinu prije, sredstva za pranje posuđa ostvaruju značajan rast vrijednosne i količinske prodaje.
Ako promatramo strukturu segmenta za pranje posuđa, onda ručno pranje posuđa sudjeluje sa 68% količinskog udjela, a 43% vrijednosnog udjela.
Strojno pranje posuđa količinski sudjeluje s 32%, a vrijednosno 57% u ukupnoj grupi kategorija za pranje posuđa.
Moderni formati, u koje su uključeni hipermarketi i supermarketi, ostvaruju 60% ukupne vrijednosne prodaje cjelokupne grupe sredstava za pranje posuđa, dok se preostalih 40% prodaje u tradicionalnim formatima, što su trgovine mješovitom robom (<300m2) i drogerije.
U razdoblju od posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, vodeća tri proizvođača nose 68% ukupne vrijednosne prodaje sredstava za pranje posuđa, a oni su abecednim redom Henkel, Procter&Gamble i Reckitt Benckiser.
Tekst je izašao u 94. InStore magazinu.