DR OETKER STUDENI
KERMAN

Press Clipping: Kategorija sa skokovima

SREDSTVA ZA ČIŠĆENJE

Vodič kroz kategoriju

18.03.2021

Tijekom 2020. pratili smo oglašavanje trgovačkih lanaca u hrvatskim tiskanim medijima te u nastavku donosimo grafički prikaz za trgovačke lance koji su tijekom godine u tiskovinama objavili više od 100 oglasa – Lidl, Tommy, Konzum te Spar/Interspar.

Kategorija sredstava za čišćenje kućanstva u promatranim oglasima bila je minimalno zastupljena, od četiri navedena trgovačka lanca, pojavila se u oglasima samo dvaju trgovačkih lanaca.

Trgovine Spara oglasile su tijekom prosinca privatnu robnu marku Splendid, i to sredstvo za čišćenje kupaonice te univerzalne maramice za čišćenje.

Proizvodi su oglašeni u Kronici požeško-slavonskoj te u VG danas, a oglasi su donosili usporedne cijene proizvoda brend – privatna marka.

Drugi lanac koji je u svojim oglasima oglašavao sredstva za čišćenje kućanstva je Tommy. Tijekom siječnja imali su akciju 50% na WC Net osvježivače, u ožujku 30% na sav asortiman Saponijinog brenda Arf, a u travnju su čitatelji Slobodne Dalmacije mogli ostvariti 30% popusta na Domestos asortiman, uz izrezani kupon.

Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.