DARKO SVIBANJ
OPEL

Nielsen:Toaletni papir na prvome mjestu

PAPIRNA KONFEKCIJA

Vodič kroz kategoriju

25.11.2020

Ako promatramo aspekt mjesta prodaje, 58% vrijednosne prodaje pripada modernim formatima, odnosno hipermarketima i supermarketima.

Kategorija papirne konfekcije obuhvaća kategorije toaletnog papira, kuhinjskih papirnatih ručnika, papirnatih maramica i salveta.

Pod papirnu konfekciju ubrajamo sve papirnate salvete za jednokratnu upotrebu koje služe za brisanje/čišćenje ruku u vrijeme obroka, sve jednokratne upijajuće papirnate ručnike namijenjene za čišćenje površina te upijanje prolivenoga u kuhinji/kućanstvu, sve papirnate maramice za jednokratnu upotrebu, te sav jednokratni toaletni papir različitih mirisa, oblika (rola, listići) i slojeva (jednoslojni, dvoslojni).

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, kategorija papirne konfekcije zabilježila je rast vrijednosne prodaje (+6,3%) i količinske prodaje (+1,2%).

Vezano za kategorije koje pripadaju papirnoj konfekciji, promatrano vrijednosno, najveći udio zauzima toaletni papir sa 63%, a zatim slijede papirnati ručnici (26%), papirnate maramice (8%), te papirnate salvete (3%).

Ako promatramo aspekt mjesta prodaje, 58% vrijednosne prodaje pripada modernim formatima, odnosno hipermarketima i supermarketima, dok 41,5% pripada tradicionalnim formatima, odnosno trgovinama mješovitom robom i drogerijama. Promatrajući vrijednosno, u posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, vodeća tri proizvođača zastupala su 58% prodaje kategorije.

Tekst je izašao u 89. InStore magazinu.