U nastavku pročitajte kako posluju naši proizvođači tjestenina koji očigledno idu ukorak s najnovijim trendovima i ništa ne prepuštaju slučaju. Svoj proizvod kreiraju po mjeri potrošača i osluškuju njegove potrebe svakodnevno. Pripremaju novitete prilagođene današnjem užurbanom životu i jednostavnoj pripremi. Saznajmo što nam to spremaju!
Pripremila: Jelena Lazarić
Vanja Hanić, predsjednik Uprave Žitoproizvoda
Tvrtka Žitoproizvod posjeduje čitav niz certifikata koji potvrđuju kvalitetu proizvoda, naše se poslovanje temelji na poštivanju strogih pravila te u kombinaciji s vlastitim analitičkim laboratorijem imamo mogućnost za maksimalnu kvalitetu sirovine. Neprekidno pratimo trendove i upravo kod pripreme lansiranja nove linije proizvoda dodatno ulažemo u nove tehnologije pakiranja i odabir novih, ekološki prihvatljivijih folija čijim ćemo svojstvima moći i postići nešto duži rok od dosadašnjeg. Kupci svježe tjestenine znaju da je rok trajanja puno kraći nego kod suhe tjestenine tako da nemamo negativnih iskustava.
U suradnji sa našim partnerima, trgovačkim lancima, zajedno dogovaramo akcije i/ili promo pakiranja i tu smo uvijek otvoreni za suradnju. Kad je riječ o krajnjem kupcu, odnosno potrošaču naših proizvoda, uzevši u obzir da tvrtka Žitoproizvod ima vrlo dugu tradiciju i dobre prodajne rezultate, vidljivo je da imamo stalne i lojalne kupce koji su godinama vjerni našim proizvodima, ali upravo redizajnom, novim recepturama i proizvodima želja nam je da naše proizvode približimo i novim generacijama.
Pratimo trendove u kojima je, unatoč silnim poskupljenjima i izrazito visokim troškovima života, kvaliteta proizvoda ipak i dalje vrlo visoko na listi prioriteta, a jedan od najvažnijih faktora postalo je kratko vrijeme pripreme jela, budući da svi živimo poprilično užurbanim ritmom.
Saša Spasić, Voditelj marketinga i razvoja poslovanja, Naše klasje
U svijetu se proizvede oko 14,3 milijuna tona tjestenine na godinu, a najveći su proizvođači zemlje EU-a (35,7% ukupne proizvodnje). U Hrvatskoj se proizvodi oko 22 000 t tjestenine na godinu (u Italiji 3,8 milijuna tona), a godišnja konzumacija tjestenine u Hrvatskoj iznosi 7,3 kg po osobi (u Italiji 24,9 kg). Unatoč tomu što se proizvodnja tjestenine u posljednjih deset godina udvostručila, više od polovice potrošene tjestenine (56%) u RH dolazi iz uvoza.
Obiteljska tvrtka Naše klasje osnovana je 2001. godine, a danas je najveći hrvatski proizvođač svježe tjestenine Aurelia koju prodaju na 10-ak europskih tržišta od Švedske do Makedonije. Posebno se ističe probijanje granica prema njemačkom i poljskom tržištu u 2022. godini, a s obzirom na potražnju i prepoznavanje svježe tjestenine kao bolje, kvalitetnije i prvoklasne opcije, šire se i dalje. Njihova svježa tjestenine od baranjske durum pšenice ne sadrže konzervanse, a proizvedena je od sirovina isključivo hrvatskog podrijetla.
Zašto baš svježa tjestenina od duruma? Durum sadrži čak 50 posto više bjelančevina od obične pšenice, a u kombinaciji s jajima tjestenina postaje nutritivno bogatija i punijeg je okusa. Durum je i izvrstan izvor dodatnih bjelančevina, posebno u veganskoj prehrani i prilagođenim tjesteninama koje ne sadrže jaja. Osim toga, kuha se kraće od ostalih tjestenina, svega 2 – 5 minuta pa je ručak gotov za tren oka.
OKVIR: Trenutno smo na tržište izbacili novi hit proizvod 2u1 koji spaja svježu tjesteninu našu svježu šalšu koja je također 100% natural. Ljudi su oduševljeni njome i na Dolcu je nastala pomama otkad smo ju uvrstili u ponudu.
Današnji kupac su nam svi, a pogotovo ljudi koji žive užurbanim životom i traže kvalitetani nutritivno bogat proizvod koji se brzo priprema kako bi zadovoljili svoje nepce i nepca svojih ukućana. S njima komuniciramo preko digitalnih platformi koje su nam izuzetno važne u poslovanju. Stalo nam je do naših potrošača i želimo im približiti razne načine pripreme naše tjestenine od juha, salata do mesnih i ribljih delicija te različitih priprema lazanja.
Za nas rok trajanja ne predstavlja izazov, nama je to svakodnevica. Naša roba završava na policama unutar par dana od proizvodnje. Od naših početaka to je nešto na što smo imali fokus. Apsolutno imamo lojalne kupce jer mi akcije radimo rijetko i taj alat najčešće koristimo za promociju novih proizvoda kao što je i ovaj proizvod 2u1 tjestenina+šalša.
Što se tiče trendova, hrana je definitivno budućnost. Trend je i dalje brza priprema ili trenutna konzumacija prirodnih, kvalitetnih i nutritivno bogatih proizvoda. Aurelia nastavlja u tome smjeru i možete očekivati nove 100% natural svježe proizvode kao što je to naša 100% natural šalša i razna druga iznenađenja.