Prikazani podaci odnose se na oglašavanje u hrvatskim tiskanim medijima, period 01. lipnja do 31. prosinca 2023.-e godine
AUTORICA: Ana Šlat, Press Clipping
1. ukupno 46 tvrtki iz FMCG sektora objavilo je više od 1 oglasa, 41 tvrtka objavila je po jedan oglas
2. top 5 oglašivača objavilo je više oglasa od ostale 41 tvrtke koje su zakupile medijski prostor u tiskanim medijima
3. prema broju objavljenih oglasa, u top 5 ulaze: Fortenova, Vindija, Podravka, Cedar te Atlantic grupa
4. unutar Fortenova grupe, najviše oglasa za brendove iz svog portfelja objavila je Jamnica (mineralna voda, Jana – obična i vitamin collagen, Toco Loco, MgMivela, Pro game, Sensation, Sky Cola) a slijede ju Belje (proizvodi – ABC sirni namaz, Baranjski kulen, Kravica kraljica te vina), Pik Vrbovec (linije 'slow cooked' i 'slim&fit' te roštilj program) Zvijezda (umaci) i Agrolaguna (vina i maslinovo ulje)
5. Vindija je najviše oglašavala proizvode pod brendom Cekin
6. većina Podravkinog oglašavanja odnosila se na brend Podravka, a unutar njega na segment konzerviranog povrća
7. u društvu velikih našla se i tvrtka Cedar koja je promovirala svoj brend – Santa prirodnu izvorsku vodu
8. Atlantic grupa naglasak je stavila na brendove Barcaffe i Cedevita, a oglašavani su i Argeta, Cockta, Donat, Kala i Smoki