SC 1
OPEL

Press Clipping: Oglašavanje u FMCG sektoru

Top oglašivači

Analize

01.02.2024

Prikazani podaci odnose se na oglašavanje u hrvatskim tiskanim medijima, period 01. lipnja do 31. prosinca 2023.-e godine

AUTORICA: Ana Šlat, Press Clipping

1.      ukupno 46 tvrtki iz FMCG sektora objavilo je više od 1 oglasa, 41 tvrtka objavila je po jedan oglas

2.      top 5 oglašivača objavilo je više oglasa od ostale 41 tvrtke koje su zakupile medijski prostor u tiskanim medijima

3.      prema broju objavljenih oglasa, u top 5 ulaze: Fortenova, Vindija, Podravka, Cedar te Atlantic grupa

4.      unutar Fortenova grupe, najviše oglasa za brendove iz svog portfelja objavila je Jamnica (mineralna voda, Jana – obična i vitamin collagen, Toco Loco, MgMivela, Pro game, Sensation, Sky Cola) a slijede ju Belje (proizvodi – ABC sirni namaz, Baranjski kulen, Kravica kraljica te vina), Pik Vrbovec (linije 'slow cooked' i 'slim&fit' te roštilj program) Zvijezda (umaci) i Agrolaguna (vina i maslinovo ulje)

5.      Vindija je najviše oglašavala proizvode pod brendom Cekin

6.      većina Podravkinog oglašavanja odnosila se na brend Podravka, a unutar njega na segment konzerviranog povrća

7.      u društvu velikih našla se i tvrtka Cedar koja je promovirala svoj  brend – Santa prirodnu izvorsku vodu

8.      Atlantic grupa naglasak je stavila na brendove Barcaffe i Cedevita, a oglašavani su i Argeta, Cockta, Donat, Kala i Smoki