Najviše se oglašavaju hrvatske kompanije
Autorica: Maša Topić
Smrznuta hrana nije novost u našim škrinjama. Već godinama uslijed sve bržeg tempa života i manje vremena za kuhanje posežemo za polugotovim proizvodima. U prošloj godini unutar industrije hrane, smrznuti proizvodi su se oglašavali unutar četiri potkategorije: voće i povrće, meso peradi, riba i plodovi mora te prerađena hrana.
Zanimljivo je da su se unutar ove potkategorije, sa smrznutim proizvodima, oglašavale samo hrvatske kompanije. Tako je Ledo bila jedina kompanija koja je oglašavala smrznuto voće i povrće. Unutar potkategorije mesa peradi, Cekin je oglašavao svoje smrznute proizvode, Podravka je tijekom ljetnih mjeseci smrznutu hranu oglašavala unutar svoje linije proizvoda O'Plant, dok su Cromaris i Panona Mare bili brendovi koji su oglašavali ribu i morske plodove.
Bit će zanimljivo vidjeti hoće li se oglašavanje smrznute hrane povećati ove godine (u skladu sa sve užurbanijim načinom života) i hoće li se promijeniti statistika oglašavanja smrznute hrane.
Izvor: AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).