SC 1

AEOS: Kako peremo posuđe?

Analiza proizvoda za pranje posuđa

Vodič kroz kategoriju

26.04.2024

Razdoblje: 1. siječnja 2023. – 31. prosinca 2023.

AUTORICA: Maša Topić

Unutar industrije proizvoda za čišćenje kućanstva, kategorija pranja posuđa činila je snažnih 20% udjela emitiranih oglasa. Vodeća kategorija već je nekoliko godina kategorija pranja odjeće.  

Budući da su perilice posuđa sve rašireniji proizvod unutar kućanstva, sve se više reklamiraju sredstva za strojno pranje posuđa. Analiza oglašavanja kategorije pranja posuđa pokazuje da je prošle godine udio broja emitiranja išao u korist sredstvima za strojno pranje posuđa. 

Udio broja emitiranja sredstava za strojno pranje posuđa iznosi čak 78%, dok udio broja emitiranja sredstava za ručno pranje posuđa iznosi 18%. Ako ubrojimo i emitiranje proizvoda i aditiva za održavanje perilica, čiji udio iznosi 4%, možemo zaključiti kako 82% udjela emitiranja reklama unutar kategorije proizvoda za pranje posuđa pripada proizvodima za strojno pranje.

  

Analiza oglašivača unutar kategorije pokazuje kako Reckitt Benckiser prednjači u broju reklama za svoja dva brenda (Calgon i Finish), a slijede ga Henkel, Procter and Gamble te Violeta.

Brend Finish tvrtke Reckitt Benckiser imao je najveći udio broja emitiranih oglasa (37%), dok je ista tvrtka oglašavala i svoj drugi brend Calgon s udjelom XRP-a od 17%. Jar od P&G-a je na drugom mjestu, s udjelom od 21%, a slijedi ga Somat tvrtke Henkel s 22%. Zadnje mjesto pripada Violeti Vio s udjelom od 2%.

Izvor: AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).