Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Prodaja i marketing često djeluju kao dva različita svijeta, iako imaju zajednički cilj – ubrzati rast i povećati utjecaj brenda. Što nas sprječava da iskoristimo puni potencijal te suradnje? Na ovom interaktivnom predavanju, koje se isprepleće s elementima radionice, istražit ćemo ključne prepreke i definirati konkretne korake koje možete poduzeti već sljedeći dan. Pripremite se na promjene koje će povezati vaš tim, ojačati vaš brend i podići vaše prodajne rezultate na višu razinu!
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Primož Hvala stručnjak je za marketing i prodaju, s dokazanim iskustvom u upravljanju prodajom i marketingom. U tvrtki Human&Sales Consulting, u kojoj je suosnivač i partner, vodili su projekte za velike marke kao što su BMW, Generali, Iveco, NLB, OMV... pomažući tvrtkama da optimiziraju svoje prodajne procese i potaknu rast. S velikim iskustvom u savjetodavnoj prodaji, upravljanju ključnim kupcima i vođenju tima, Primož se specijalizirao za pretvaranje strateških ciljeva u djelotvorne rezultate.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425