MS 2025
MS 2025

7. Marketing Summit: Bridging the Gap - Integrating Sales and Marketing to Accelerate

Događaji

26.02.2025

Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“

Više informacija na www.marketing-summit.hr

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate

Prodaja i marketing često djeluju kao dva različita svijeta, iako imaju zajednički cilj – ubrzati rast i povećati utjecaj brenda. Što nas sprječava da iskoristimo puni potencijal te suradnje? Na ovom interaktivnom predavanju, koje se isprepleće s elementima radionice, istražit ćemo ključne prepreke i definirati konkretne korake koje možete poduzeti već sljedeći dan. Pripremite se na promjene koje će povezati vaš tim, ojačati vaš brend i podići vaše prodajne rezultate na višu razinu!


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker 

Primož Hvala stručnjak je za marketing i prodaju, s dokazanim iskustvom u upravljanju prodajom i marketingom. U tvrtki Human&Sales Consulting, u kojoj je suosnivač i partner, vodili su projekte za velike marke kao što su BMW, Generali, Iveco, NLB, OMV... pomažući tvrtkama da optimiziraju svoje prodajne procese i potaknu rast. S velikim iskustvom u savjetodavnoj prodaji, upravljanju ključnim kupcima i vođenju tima, Primož se specijalizirao za pretvaranje strateških ciljeva u djelotvorne rezultate.


Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr


AGENDA:

Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji


Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ

Kako zadržati iskru s potrošačima?


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju


Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona

Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate


Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media

Retail or Media – Full Potential Now Emerging


OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425


https://marketing-summit.hr/