MS 2025
MS 2025

7. Marketing Summit: Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji

Događaji

26.02.2025

Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“

Više informacija na www.marketing-summit.hr

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji

Znate li koji globalni trendovi mijenjaju pravila igre u FMCG industriji? Predstavit ćemo vam Ipsosovo globalno istraživanje na 50 svjetskih tržišta, uključujući i Hrvatsku. Ono otkriva ključne trendove koji će transformirati FMCG industriju. Pričat ćemo o tome kako se brendovi u sektoru hrane i pića prilagođavaju svijetu u kojem individualizam igra sve važniju ulogu te kako brendovi mogu pomoći potrošačima da izraze svoju jedinstvenost kroz njih. Predstavit ćemo vam kako brendovi mogu inovirati da bi zadovoljili potrebe potrošača koji teže uravnoteženom načinu života i kako mogu brinuti za njihovo zdravlje. Pružit ćemo uvide u to kako brendovi mogu pokazati predanost održivosti okoliša, pomažući potrošačima da se osjećaju osnaženo za donošenje ekološki prihvatljivih izbora. Saznajte kako iskoristiti ove trendove i odgovoriti na potrebe kroz inovacije u proizvodima, pakiranju i marketinškim kampanjama koje će osvojiti moderne potrošače.


Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 

Diplomirala je sociologiju, istraživački smjer, na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svoju karijeru započela je provođenjem ad hoc istraživanja za klijente u sektorima robe široke potrošnje (FMCG) i društvenih istraživanja. Kasnije se specijalizirala za sindicirana tracker istraživanja. Trenutno radi kao Sales Manager u Ipsosu, s fokusom na istraživanje tržišta u FMCG i Retail sektoru. Odgovorna je za razvoj projekata i svakodnevnu suradnju s brojnim lokalnim i regionalnim klijentima.

Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Jelena Jakšić Matovina je započela karijeru u istraživanju tržišta, tijekom koje je usavršavala svoje vještine u različitim biznis sektorima, uključujući FMCG, medije, telekomunikacije, OTC i javno mnijenje. Tijekom proteklih 14 godina stekla je bogato iskustvo u istraživanju tržišta. Trenutno radi kao Research Manager u Ipsosu, vodećoj globalnoj agenciji za istraživanje. Vodi BRANDpuls projekt, regionalno sindicirano istraživanje potrošačkih navika, koje pruža odgovore na pitanja o konzumaciji  i poziciji različitih brandova u Hrvatskoj i regiji.


Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr


AGENDA:

Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos 
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos

Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji


Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ

Kako zadržati iskru s potrošačima?


Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt

Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju


Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona

Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru


Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska

AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations


Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker

Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate


Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media

Retail or Media – Full Potential Now Emerging


OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera

Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka 
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency


KONTAKTI

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425