Naslov ovogodišnjeg Summita je „Marketinška Magija: Strategije koje osvajaju srce potrošača“, a glavne osobine su „Kreativnost. Relevantnost. Prepoznatljivost.“
Više informacija na www.marketing-summit.hr
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Znate li koji globalni trendovi mijenjaju pravila igre u FMCG industriji? Predstavit ćemo vam Ipsosovo globalno istraživanje na 50 svjetskih tržišta, uključujući i Hrvatsku. Ono otkriva ključne trendove koji će transformirati FMCG industriju. Pričat ćemo o tome kako se brendovi u sektoru hrane i pića prilagođavaju svijetu u kojem individualizam igra sve važniju ulogu te kako brendovi mogu pomoći potrošačima da izraze svoju jedinstvenost kroz njih. Predstavit ćemo vam kako brendovi mogu inovirati da bi zadovoljili potrebe potrošača koji teže uravnoteženom načinu života i kako mogu brinuti za njihovo zdravlje. Pružit ćemo uvide u to kako brendovi mogu pokazati predanost održivosti okoliša, pomažući potrošačima da se osjećaju osnaženo za donošenje ekološki prihvatljivih izbora. Saznajte kako iskoristiti ove trendove i odgovoriti na potrebe kroz inovacije u proizvodima, pakiranju i marketinškim kampanjama koje će osvojiti moderne potrošače.
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Diplomirala je sociologiju, istraživački smjer, na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svoju karijeru započela je provođenjem ad hoc istraživanja za klijente u sektorima robe široke potrošnje (FMCG) i društvenih istraživanja. Kasnije se specijalizirala za sindicirana tracker istraživanja. Trenutno radi kao Sales Manager u Ipsosu, s fokusom na istraživanje tržišta u FMCG i Retail sektoru. Odgovorna je za razvoj projekata i svakodnevnu suradnju s brojnim lokalnim i regionalnim klijentima.
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina je započela karijeru u istraživanju tržišta, tijekom koje je usavršavala svoje vještine u različitim biznis sektorima, uključujući FMCG, medije, telekomunikacije, OTC i javno mnijenje. Tijekom proteklih 14 godina stekla je bogato iskustvo u istraživanju tržišta. Trenutno radi kao Research Manager u Ipsosu, vodećoj globalnoj agenciji za istraživanje. Vodi BRANDpuls projekt, regionalno sindicirano istraživanje potrošačkih navika, koje pruža odgovore na pitanja o konzumaciji i poziciji različitih brandova u Hrvatskoj i regiji.
Još zanimljivih predavanja čut ćete 18. ožujka u Mozaik Event Centru u Zagrebu, a više o samoj konferenciji i prijavama pročitajte na službenoj stranici konferencije: www.marketing-summit.hr
AGENDA:
Marina Zrile, Sales Manager, Ipsos
Jelena Jakšić Matovina, Research Manager, Ipsos
Trendovi koji mijenjaju pravila igre u FMCG industriji
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader, NielsenIQ
Kako zadržati iskru s potrošačima?
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist, Google
Andrej Tonković, direktor Marketinga, Arbona
Kako AI revolucionira Google oglašavanje u FMCG sektoru
Vittoria Gambirasi, Global Marketing Strategist, Švicarska
AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations
Primož Hvala, Sales Trainer, Change Consultant & Motivational Speaker
Bridging the Gap: Integrating Sales and Marketing to Accelerate
Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media
Retail or Media – Full Potential Now Emerging
OKRUGLI STOL: Kako uravnotežiti interese brenda, trgovca i shoppera
Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga, Konzum
Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing, Podravka
Jelena Jelenc, Marketing Director, Strateško poslovno područje Pića, Atlantic Grupa
Moderator: Kristijan Matijašević, Managing Director, Abnormal agency
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425